tiistai 28. toukokuuta 2013

Summer

Kesä on täällä, se on nyt varmaa! Aurinko paistaa ja iho alkaa jo sopivasti punottamaan. Saa käyttää ihania kesävaatteita ja syödä jätskiä urakalla :)

Mä viettelen tokavikaa päivää täällä työmaalla. Olen kyllä hyvin perillä nyt kaikenmaailman toimistotöistä. Lähden vähän lisää viisaampana täältä pois. Olen tosi iloinen, että valitsin tämän toimistopaikan viimeiseksi harjoittelupaikaksi!

Myöskin valmistujaisvaatteet on jo odottamassa henkarilla kotona. Laitan niistä parempia kuvia sitten, kun olen ekan kerran ne ylleni pistänyt. :) En malta odottaa! Perjantaina olen ihkaoikea merkonomi. Lomaa mulla onkin sitten huikeasti viikonlopun verran. Sen jälkeen menenkin jo töihin. Ei kyllä haittaa. Tykkään tietynlaisesta rutiinista. Ja kyllä sitä ehtii lomailemaan myöhemminkin. ;)

Kesällä ei siis mitenkään erityisiä suunnitelmia ole. Töitätöitä ja sitten vapaapäivinä aion nauttia auringosta ja lämmöstä. Loppuun kuvapläjäys.
















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti